Zwroty i reklamacje


1. Zwroty


Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny.

 

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia — 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 


Do pobrania formularz zwrotu:

 

KROK 1

Pobierz oraz wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie. Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki. Ustawowy czas zwrotu to 14 dni od daty zakupu urządzenia.

KROK 2

Wyzeruj urządzenie i wyloguj je ze wszystkich kont, a także usuń kod blokady ekranu. Przyspieszy to procedurę zwrotu środków.

KROK 3

Zapakuj towar tak aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu. Towar powinien być zwrócony w opakowaniu w którym został dostarczony wraz z elementami zestawu.

KROK 4

Wyślij przesyłkę na adres SmartSfera sp. z o.o.
Starowiślna 50
31-035 Kraków

Koszt wysyłki pokrywa:
KUPUJĄCY

KROK 5

Po rozpakowaniu przesyłki skontaktuje się z Tobą indywidualny konsultant, który potwierdzi otrzymanie przesyłki. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki, otrzymasz zwrot należnych pieniędzy. Ważne jest, aby pamiętać, że sprzedawca ma prawo do wstrzymania się ze zwrotem należności pieniężnej w przypadku, gdyby towar dotarł uszkodzony lub w pogorszonym stanie.


2. Reklamacje
 
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
2 lata (z wyłączeniem przedsiębiorstw)
Adres do reklamacji
SmartSfera sp. z o.o.
Starowiślna 50
31-035 Kraków
Dodatkowe informacje

Każda osoba kupująca na smartsfera.pl może złożyć reklamację. Wraz z zakupem przysługują Ci takie prawa reklamacyjne jak gwarancja oraz rękojmia. Dla kupujących, którzy nie są konsumentami, sprzedawane przez nas produkty są wyłączone z prawa rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

W przypadku gwarancji decyzję o naprawie, wymianie lub zwrocie środków podejmuje gwarant. Rozpatrując rękojmię, w pierwszej kolejności możemy naprawić lub wymienić towar, jeśli uznamy reklamację. Możesz odstąpić od umowy, o ile wada jest istotna.

Pamiętaj! Odsyłając reklamowany produkt, zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl