INFORMACJA o przetwarzaniu danych osobowych
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest SmartSfera Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Krowoderska 29/12, 31-141 Kraków, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001083402, posiadającą numer identyfikacji podatkowej 6762661022 oraz numer REGON 527540582, o kapitale zakładowym wynoszącym 5.000 zł w całości wpłaconym, adres poczty elektronicznej: biuro@smartsfera.pl, numer telefonu: +48 579 616 999.
W jakim celu przetwarzane są dane osobowe?
Pani / Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umowy określonej odrębnym dokumentem – tj. na podstawie art. 6 ust 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej również RODO.
Nadto, Pani / Pana dane osobowe są również przetwarzane w celu:
- realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora, marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług oraz personalizowania oferty marketingowej (art. 6 ust. 1 lit f RODO);
- prowadzenia przez Administratora rozliczeń finansowych i sprawozdawczości finansowej (art. 6 1 lit. c RODO);
- w celu kontaktu, marketingu oraz informowania o działalności Administratora (na podstawie Pani / Pana dobrowolnej zgody – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- ustalania, dochodzenia, obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
Jakie dane osobowe będą przetwarzane?
Dane jakie będziemy przetwarzać to: login, imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer NIP. Dodatkowo mogą być przetwarzane dane pozwalające na identyfikację urządzenia z którego Pani / Pan korzysta na potrzeby stron internetowych i aplikacji mobilnych.
Komu dane osobowe zostaną udostępnione?
Odbiorcami Pani /Pana danych osobowych są:
- biuro księgowe prowadzące rozliczenia finansowe i podatkowe Administratora;
- kancelarie prawne w zakresie świadczonych Administratorowi usług lub obsługi prawnej;
- podmiot świadczący usługi w zakresie udostępnienia przestrzeni dyskowej oraz serwera pocztowego;
- podmiot świadczący usługi informatyczne Administratorowi;
- Poczta Polska, a także inne firmy pocztowe i kurierskie w zakresie umożliwiającym nadanie do Pani / Pana listu / przesyłki;
- firma świadcząca usługi hostingowe;
- firmy obsługujące e-płatności
Czy dane będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Dane osobowe nie są przekazywane pod EOG.
Przez jaki czas będą przechowywane dane osobowe?
Dane osobowe dotyczące realizacji umowy będą przetwarzane nie krócej niż przez okres niezbędny do zrealizowania umowy, wykonania obowiązków sprawozdawczości rachunkowej oraz przedawnienia roszczeń mogących wynikać z umowy (tj. co do zasady do 6 lat od wykonania umowy, a w przypadku roszczeń wynikających z działalności gospodarczej – 3 lata). W przypadku danych osobowych zebranych w celu innym niż realizacja umowy, to do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie w tym celu.
Jakie przysługują Pani / Panu uprawnienia w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Ma Pani / Pan prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania;
- przenoszenia danych;
- usunięcia danych przysługujące w określonych w RODO przypadkach - w takim wypadku dokumenty, które dotyczą Pani /Pana danych osobowych zostaną zanonimizowane;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przy czym w przypadku sprzeciwu złożonego przed realizacją umowy lub w trakcie realizacji, złożenie będzie wiązało się z brakiem możliwości realizacji części lub wszystkich usług w ramach umowy i może zostać potraktowane jako wypowiedzenie umowy;
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Jednocześnie należy wskazać, iż cofnięcie zgody może spowodować, iż niemożliwym będzie prawidłowe wykonanie zleconej usługi.
Do jakiego podmiotu wnieść skargę w związku z nieprawidłowym przetwarzaniem danych osobowych?
Przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych narusza postanowienia RODO.
Czy Pani/Pana dane osobowe będą profilowane i przetwarzane w sposób zautomatyzowany?
Pani / Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale w celu dostosowania treści mogą być profilowane.